Cool: Serangan LOL

Pertamanya, ucapan terima kasih diluahkan kepada pembaca setia blog ini. Tanpa rasa jemu berkunjung ke blog yang serba kekurangan. Terim...


Pertamanya, ucapan terima kasih diluahkan kepada pembaca setia blog ini. Tanpa rasa jemu berkunjung ke blog yang serba kekurangan. Terima kasih kerana mengisi kekurangan itu dengan lontaran komen di setiap entri. Blog ini menjadi hampir sempurna kerana anda semua. Walaupun kadang-kadang aku tidak membalas komen anda, tidak bermakna aku tidak menghargai komen tersebut. Ketika ini, idea banyak berlegar-legar di benak fikiran, tetapi tiada 'feel' untuk membuat entri. Hanya nukilan terima kasih ini yang mampu dihasilkan. Tanpa anda, apalah sangat blog ini. Terima kasih sekali lagi. Sebagai hadiah terimalah serangan LOL daripada aku ini. Ikhlas sepenuh hati daripada aku. Haha. LOL.

Jom baca artikel yang lainnya.

wordless 2732103687062459456

Post a Comment Komen Blogger

  1. LOL kau tak ikhlas,hahahahhaaha!

    ReplyDelete
  2. TROLOLOLOLOLOLOLOLO. hewhew

    ReplyDelete
  3. lol.. dulu aq xthu lol tu apa.. smpi sekrang kot aq konpius dgn jawapan tersebut.. hahahahaha... hahaha terima kasih je?? jemput mkn kenduri xde ke??hak2..

    ReplyDelete
  4. nak kena cakap sama-sama ke? haha :)

    welcome ^^

    ReplyDelete
  5. ak takk rase nakk br same2 dgnn hng , hakhak2 . eh! tanpe ak si ptri spe laah mhraje kan ? ?

    ReplyDelete
  6. weee .. dapat hadiah LOL .

    LOL tu ape ? laugh out loud ke ?

    ReplyDelete
  7. pasal apa LOL plak? tralalala :P

    ReplyDelete
  8. tak macam rupa ketawa pon menatang kat atas tu hehehe...

    *Aku dahagakan gambar misteri lagi ekekeke...

    ReplyDelete
  9. yang ini BUKAN Lol @ Trololo yang tipikal itu tetapi LOL di sini ialah LOTS OF LOVE :)
    Harap maklum. ekekeke

    ReplyDelete
  10. ok, much welcome..LOL! :p
    AD PIXA MISTERI LG TAK?

    ReplyDelete
  11. MIKO tak nampak pun love nye keh keh keh >.<

    ReplyDelete
  12. tetiba aku rasa dhargai.,.. ahahha. =P

    ReplyDelete
  13. dua dua muka tu tak hensem !

    haihhh o__O

    ReplyDelete
  14. waaa, adakah aku salah seorang?? hahaa

    ReplyDelete
  15. lol.. melekat terus..haha..

    ReplyDelete
  16. idea tu bgus buat draft dulu, wlupun x lngkap.. nnti brguna bila xda idea dah nnti..

    ReplyDelete
  17. haha lawak gile mukeee..muke makhluk yg menyembur tu mcm muke pokok dlm game zombie land!hee sory merepek plak

    ReplyDelete
  18. trololol ><
    lots of love ye., :-w

    ReplyDelete
  19. hahaha,muka kartun tu pun dah lain macam da kena 'lol' banyak sgt.. :p

    ReplyDelete
  20. Lot Of Love sampai bedarah pipi ekekeke..


    baiklah :D

    ReplyDelete
  21. Ini rahsia antara kita taww.

    Dolu2 kan, yg tak brapa nak dolu. Masa zaman jahiliah lana..lana ingatkan lol tu..singkatan pada.. 'bahlol' (-_-) hahahaha.

    Sampaikan, ada skali tu, ada sorg hamba Allah guna shortform LOL ni kat post personal fb lana.. lana rasa nak marah. pe hal tetiba nak bahlol2 ngan aku nih..nak cari pasal ke apa.

    Rupa2nya.. laughing out loud.. selamat la tak marah2kan dia..

    Aku tatau knapa aku citer smua ni,hahahah

    ReplyDelete
  22. Tinta Lana

    maaf saya terbaca rasia antara korang berdua ekekeke....

    ReplyDelete
  23. Arkkk.. nong dah terbaca rahsia aku,hahahaha

    ReplyDelete
  24. suhhh, hanya aku dgn nong andy jer yg tau rahsia hang, lana..haha

    ReplyDelete
  25. deraan btul laa lol tu, hukk...

    ReplyDelete

emo-but-icon

Follow

Cbox

Komen

Artikel terkini

item