Wordless: Alahai si suami

Jom baca artikel yang lainnya.

wordless wednesday 3911419230919759451

Post a Comment Komen Blogger

  1. hehehe aku gelak sorang2 wehh..rasa nk je gelak ramai2 je skrng..haha
    suami siapakah agaknya..kesianya anak2..
    lihatlah betapa kalutnya si suami tanpa isteri disisi..

    :D

    ReplyDelete
  2. hehe..nsb kartun lau mnusia btl da abis bengkak ank 2 dibuatnyer,msuk hospital jwbnye..

    ReplyDelete
  3. park kete dulu kat sini... sat lagi baru dtg balik he he he ^..^

    ReplyDelete
  4. @saddlone...that's a cute side from a man that we called a 'husband' :P

    ReplyDelete
  5. yup torres. aku setuju ngan ang..huhu tapi, tu bukan alasan untuk jalankan tanggungjawab sambil lewa. isteri hanya akan nampak kekiutan tu bila kita dah cuba bersungguh-sungguh menjaga anak2. huhuhu..

    ReplyDelete
  6. @hyung...kalau lam pic atas tu mmg bersungguh2 la. eh, kita sembang ni mcm PRO padahal belum bergelar 'suami' lg..muahahha

    ReplyDelete
  7. Hahaha! Comel! Tak menang tangan nak uruskan budak beruda tu. Last last semua ko xDD

    ReplyDelete
  8. kahkah . nsibbaik katun . kalau bbtol ak sembelih si suami !

    ReplyDelete
  9. MIKO & MIRUL itu bukan PRO.... itu lebih kepada PEROSAK.....ha ha ha kiut ke cenggitu?? Tak sanggup aku nak tengok adegan seterusnya... ha ha ha duhai suami la suami... ^..^

    ReplyDelete
  10. kahkahkah. pengsan tiga2

    ReplyDelete
  11. alahai kesiannye si suami, terkesima si isteri, bhahahaa~

    ReplyDelete
  12. ahaa. apesal comel sgt si suami di atas? @..@

    ReplyDelete
  13. Salam.

    Aku sian kat anak2 nya T__T

    *ciss, sape plak baling2 mercun kat umah ni, buat tekejot cimpanzi aku je.grrrrr

    ReplyDelete
  14. beza suami dan isteri dalam isu penjagaan anak2... ;)

    ReplyDelete
  15. Oh.. aku teringat muka bohsan encik hubby menghayun buaian di playground.. tapi tetap sabar hehehe... (kalau dgn anak pengarang jantung dia.. memang la sabar ekekeke) cer aku yg nak minta hayun buai kat buai tu akakakaka... sila bayangkan sendiri ikut imaginasi anda!

    ReplyDelete
  16. cute cute cute cute cute!! geram geram geran geram! hehee

    ReplyDelete
  17. oh.. byk gak n3 aku tertinggal. takut rangking aku jatuh ni hehehehe...

    ReplyDelete
  18. @nong andy...haha LOL. dh boleh bayang mcm ne keadaannya :P...rank jatuh?haha. lama sangat bercuti ni :)

    ReplyDelete
  19. kopipes! aku datang lg, aku tunjuk ni kt mmber aku..sje, nk gelak ramai2.. drop coment again, xsalah kn? hehe tetibe dia kata ko comel, aku pun xthu apa kaitanya ngn entri ni.. aishh

    ReplyDelete
  20. @sanddlone...err, yup mmg xsalah. amat dialu2kan. comel??err member hang trolling kot..haha LOL

    ReplyDelete
  21. hahaha.. kopi dan mirul dah mcm pro dah.. hew2.. xpe2 blajar..mna tau esok lusa bleh dah tu.. haha.. tiga2 pengsan.. anak yg terbang tu seronok.. haha..muka hempap bumi..

    ReplyDelete
  22. hahahaha...hiburan time2 lunch macam nih..membalas kunjungan td..dah follow jgk..jemput la join segmen eh...

    ReplyDelete
  23. haha haru mcm ni.baru tinggal je anak kat bapak dia dah libang libu jadinya.btw,bapak dia kelakar la mcm lurus bendol je.hahaha.baik tu bapak dia.

    ReplyDelete
  24. aisey, timing serba x kena, erkk...

    ReplyDelete
  25. apa pon mak terbaik..tp ayah tetap di hati ku..XD

    ReplyDelete
  26. bapak den kalau mak sehari takde kat umah , tonggang terbalik mcm ni lah,hahaha

    ReplyDelete
  27. kah kah kah......peecah perut aku..wei.haha

    ReplyDelete
  28. orang sebelah aku tgk aku , sbb ape , sbb gelak terkuat lak tetibe..halahai ko nihhhh :)

    ReplyDelete

emo-but-icon

Follow

Cbox

Komen

Artikel terkini

item