Perang menentang kucing gergasi

Kemunculan kucing gergasi ke bandar Metro Z telah mencetuskan situasi panik kepada orang awam. Keselamatan penduduk kini menjadi keutamaan ...

giant cat

Kemunculan kucing gergasi ke bandar Metro Z telah mencetuskan situasi panik kepada orang awam. Keselamatan penduduk kini menjadi keutamaan dan arahan telah dikeluarkan oleh datuk bandar agar pengosongan dilakukan segera. Para saintis telah dikerah untuk menyiasat fenomena kucing abnormal ini. Hasil kajian mendapati bahawa kucing tersebut mengalami mutasi pembesaran berpunca daripada termakan Friskies yang telah dicemari dengan bahan radioaktif XYZ-198. Seangkatan tentera elit telah dipanggil untuk berdepan dengan situasi kritikal ini. Mampukah mereka mengekang kemaraan kucing gergasi ini yang mahu memusnahkan apa sahaja yang dilihatnya. Mampukah?


*Gif bersaiz besar. Kesabaran diperlukan untuk menunggu loading selesai.*





Sumber: tumblr

Jom baca artikel yang lainnya.

lol 4899777700829176967

Post a Comment Komen Blogger

  1. 1st yay! tak kira nak jugak raksaksa tuh comey giler ha ha ha dasyat la org yg buat ni

    ReplyDelete
  2. mencetuskan situasi panik org awan la sangat. hahaha,,
    aku panik tgk kecomelan kucing tu je. lol
    hebatttt

    yay 2nd !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panik kot. Orang kertas dimakan si kucing gergasi.

      Delete
  3. tengah bayangkan dengan manusia betul...

    err..seram gila...18SG 0_0

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL. mohon jangan terlebih berimaginasi. bahaya.

      Delete
  4. HAIP..KUCEN BUKAN DINOSOUR......ini imaginasi nih.. hahahhaaha
    xmapu bayangkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perlu bayangkan tetapi hanya perlu layan je :P

      Delete
  5. raksasasasasa comeii..!
    hahaha

    ReplyDelete
  6. hahaha comelnyaa kreatif kreatif

    ReplyDelete

emo-but-icon

Follow

Cbox

Komen

Artikel terkini

item