Santai: Kucing gedik-gedik

Macam biasa, tulisan yang tiada motif dan sangat hambar. Perkataan hambar digunakan untuk menagih perhatian. Bajet lebih. Teruskan membaca, ...

Macam biasa, tulisan yang tiada motif dan sangat hambar. Perkataan hambar digunakan untuk menagih perhatian. Bajet lebih. Teruskan membaca, jangan lari ke mana-mana. Ini berkaitan dengan kucing. Ya, kucing! Kucing berperangai gedik-gedik. Jika anda seorang pengemar kental kucing, maka dipersilakan laju-laju untuk right-click, save image as... Boleh dibuat sebagai koleksi suka-suka. Boleh juga dibuat pengubat ketika mana anda dilanda PMS, emo atau sentap. Tenung bebanyak kali sampai anda tersenyum. JIka anda adalah manusia yang hebat, mohon ditiru aksi kucing-kucing tersebut. Ada berani?


*Entri yang tiada gambar intro. Rekod baru. Mungkin. Atau saja-saja mengedik macam kucing.*

Sekali lagi. Untuk simpan gambar. Right-click, save image as... Setel.

Versi 6 kucing dalam 1 gambar.

kucing gedik

Versi 1 kucing dalam 1 gambar.




Sumber: http://1los.tumblr.com

Jom baca artikel yang lainnya.

santai 2935893581539740858

Post a Comment Komen Blogger

  1. weh, comel gile yg duk tepuk pipi sendiri tu. hahaha..

    ReplyDelete
  2. kucing kung fu. serius je muka. haha..

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Korek hidung plak kucing ni,hahahha

    Tu, ingat lawa sgt lah tu duk belai2 rmbut kt tepi,hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. nikmat kot korek2 hidung ni ^^

      Delete
  4. yg belang2 pink tu,

    spender ke..? kakakaka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup, betul tu. hg punya mcm tu ke? ehhhh...

      Delete
  5. cute giler,,hahaha..anak saya kompom suka tgk ni (^_^)

    ReplyDelete
  6. giler ah...aku cume mampu gelak jer bile tgk gmbr2 nih..boleh jugak guna untuk antar kat member2 kat wechat..lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. mohon jangan gelak sensorang dlm bilik, nanti takut orang label ko gila ^^

      Delete

emo-but-icon

Follow

Cbox

Komen

Artikel terkini

item