Haiwan dibuahkan yang sedap dimakan

Apabila haiwan melalui proses kacukan bersama buah , bagaimanakah rupa bentuk yang terhasil? Dan b...

Apabila haiwan melalui proses kacukan bersama buah, bagaimanakah rupa bentuk yang terhasil? Dan bagaimana pula rasanya apabila kacukan ini dimakan? Dengan berbekalkan kepakarannya mengolah dengan menggunakan Photoshop, Sarah DeRemer membuktikan bahawa tiada apa yang mustahil untuk berimiginasi melebihi normal.


Bananake

Frovacado

Hippotato

Kiwi

Limon

Mandrill Orange

Orange chicken

Penguimelon

Versi sayuran kacukan haiwan pun ada. Tertanya-tanya, sanggup ke golongan vegetarian untuk memakannya?

Sea cucumber

Cardinato

Carrox

Eggplird

Sumber: https://www.facebook.com/pages/Sarah-DeRemer-Art/240474417016

Jom baca artikel yang lainnya.

photoshop 2149408571162577380

Post a Comment Komen Blogger

  1. Hahaha, macam nampak geli jer, ahahaah, jangankan vegetarian, pemakan daging tegar pun pk 2x nak makan nih

    ReplyDelete
  2. bukak kulit pisang nampak ular?

    seram kot...

    hehe.

    ReplyDelete
  3. kembang tekak aku tengok bananake,,,ewww haha anyway, i'm rooting for kiwi, hippotato and limon...
    walaupun takde function, aku nak gak buat.. #teamkiwi

    ReplyDelete
    Replies
    1. :o23: teamkiwi? maknanya hg sanggup makan la menatang buah tu kalau ada? hehe

      Delete
  4. tengok gambar2 tu, tak rasa nak makan..
    tapi rasa nk membela tu ada..

    nak hippotato

    ReplyDelete
  5. yay! miko is back.... menarik tpi ngeri

    ReplyDelete

emo-but-icon

Follow

Cbox

Komen

Artikel terkini

item